O vacanta la Majestic Mamaia este tot ce ai visat un an intreg.
Construit in 1980, sub “bagheta” marelui arhitect Cezar Lazarescu, Hotel Majestic Mamaia este pozitionat in centrul statiunii, in vecinatatea hotelului Rex, la aproximativ 25 de metri de plaja.
Sub semnul preocuparii permanente pentru asigurarea confortului oaspetilor nostri, in ultimi ani am realizat un amplu proces de modernizare si renovare.
Pe langa facilitatile de cazare, hotelul asigură, pentru servirea mesei, 3 restaurante cu specific național și internațional, scena pentru spectacole, piscine exterioare, una pentru adulti si una pentru copii, sauna, jacuzii, loc de joaca pentru copii si parcare proprie gratuita, in limita locurilor disponibile.
Hotelul Majestic Mamaia este o variantă potrivită atât pentru turismul de relaxare și odihnă, cât și pentru turismul de afaceri. Pentru segmentul corporate, Hotelul Majestic Mamaia dispune de 3 săli de evenimente și ședințe, dotate modern.
Hotelul are 241 de camere duble, 13 apartamente si 8 camere duble family. Toate spatiile de cazare sunt dotate cu TV LCD, racitor tip minibar, aer conditionat, Wi-fi, pardoseala cu gresie, baie dotata cu cabina de dus sau cadita, cada in apartamente, uscator de par, uscator de rufe, sistem de acces pe baza de cartela.
Hotel Majestic Mamaia dispune de trei restaurante in care oaspetii pot servi masa: restaurantul International Majestic, restaurantul “La Protap” si restaurantul cu specific unguresc “La Dana la Ceaun”.
Terasele restaurantelor sunt amenajate in gradina de vara a hotelului, unica pe litoral, reprezentand o adevarat oaza de relaxare pentru turistii nostri. Noptile de vara devin magice in acompaniamentul programului artistic live de pe scena special amenajata.
Hotelul Majestic Mamaia se bucura de o pozitionarea avantajoasa, in imediata apropiere a zonei de promenada, ideala pentru iubitorii de plimbari romantice la malul marii.
Dedicat in special familiilor cu copii, Hotelul Majestic Mamaia reprezinta inceputul povestii Phoenicia Hotels.
“Conceptul Phoenicia nu se bazeaza pe venituri sau profituri care sa ne multumeasca, ci pe puterea de a intelege fiecare oaspete in parte pentru ca , indiferent de serviciile oferite, de numarul spatiilor de cazare, acestea nu ar avea nici o valoare daca nu ati exista voi.”